Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 21 maart 2009

ATC's ontvangen

Deze ATC's ontving ik van Margaret Roberts uit Engeland / These ATC's I received from Margaret Roberts from England


Deze ATC's heb ik gekregen van Lynn Cohen uit Canada, Lynn schreef dat ze de laatste tijd geinspireerd is door cactussen vandaar dat ze mij deze kaarten stuurde in "wild style". Op de kaart die boven de ATC's ligt zit een foto geplakt die Lynn zelf gemaakt heeft ( èèn van haar andere hobbies). De kleuren komen niet zo mooi uit, in het echt zijn ze vele malen mooier.
These ATC's are from Lynn Cohen from Canada, Lynn wrote that she's inspired by cactus lately, that's why she sent me these cards in "wild style". The card above the ATC's is made by Lynn too (photographing flowers is another love of her). The colours are not so beautifull as they are on the original picture