Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 18 maart 2009

Zomerzon ATC's


Deze ATC's heb ik ook nog gemaakt het afgelopen weekend, de serie heet "Summersun". Nou lijkt het me leuk om nog de lente, de herfst en de winterversie te gaan maken maar dan moet ik eerst nog achter nieuwe zonnetjes aan, ik geloof dat ik ze ergens in Den Bosch heb gekocht..

These ATC's I also made last weekend and I called them "Summersun". It would be fun to make a spring, autumn and winterversion too but then I have to search first for the same suns, I believe I bought them in Den Bosch..


Dit zijn de geknipte stukjes voor het volgende CWDQ blok, het is een blok met veel stukjes, en het kleinste friemelblokje in het midden is al klaar.

These are the cut pieces for my next CWDQ block, it's a block with many pieces and the smallest block in the middle is done already.
Bea lacht èn kijkt mij inmiddels aan, het middenstuk is klaar, nu alleen de rand nog borduren en de letters nog opvullen met wit.
Bea is smiling and by now she can look me in the eyes. The centre is finished, now I only have to stitch the edges and fill out the letters with white.