Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 28 maart 2009

Brievenbus vol post....


Allereerst deze prachtige ATC's van Nikki Wheeler, linksonder een ATC in lentestijl, rechts boven een oranje hartjes ATC, ik vind ze allebei heel erg mooi

First I received these beautifull ATC's from Nikki Wheeler, at the left an ATC in springtimestyle, at the right an orange little hearts ATC, I like them both very much



En ook nog een geweldig pakketje van Elza als dank voor het stand-in borduren van een poes op haar Round Robin (en moet je weten, ik heb nog geen enkel steekje geborduurd, en dan al een kadootje, lief hè?). Het grappige is dat ik vanmorgen op de markt gezocht heb naar frisse lentegroene lapjes, niet gevonden natuurlijk... een uurtje later bezorgd de post een pakketje met.......jawel, lentegroene lapjes! Ben je wel eens bij Elza "op bezoek" geweest, nou ik wel en op haar weblog staan altijd van die leuke dingen die ze zelf maakt en laat ik er nou een gekregen hebben. Een heel mooi geborduurd lavendelgeurzakje, de heerlijke lavendelgeur kwam me al tegemoet nog voor ik de enveloppe opende. Lieve Elza, heel erg bedankt voor deze verwennerij!

I also received a great package from Elza, as a "thank you" for being a stand-in in her cat Round Robin ( and you must know, I didn't make a single stitch yet and I already received this gift, sweet isn't it?). The funny thing is that I searched on the markt this morning for springgreen fabrics, I didn't found it off course...one hour later the postman delivers a package with.....yes, springgreen fabrics! Did you ever "visit" Elza, well I often do and on her weblog she often shows small cross-stitch things made by herself and one of these items she gave to me. A very nice cross-stitched lavenderpacket, the lovely lavenderodour already spread before I even opened the enveloppe. Dear Elza, thank you very much for this over-indulgance!
Als laatste vond ik in mijn brievenbus een enveloppe uit Canada met deze Easter-squares erin geborduurd door Heather. Ik vind 'm echt heel grappig! Nog een mooi stofje uitkiezen om er een blok van te maken en dan kan ie toegevoegd worden aan de F&S friendshipquilt.
The last enveloppe I found in my mailbox is from Heather from Canada, she stitched these Easter-squares for me, they look so nice and funny. Now I have to choose a nice fabric to make a block of these squares so I can add them to my F&S friendshipquilt

Heather heeft mijn squares inmiddels ook ontvangen en dus kan ik jullie laten zien wat ik voor haar maakte.

Heather received my squares also, so I can show you now the squares I made for her