Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 3 maart 2009

Terug van de sneeuw...

Tjonge, tjonge zoveel sneeuw hebben we nog nooit gehad in een wintersportvakantie!

Ondanks de hopen sneeuw en het slechte zicht tot en met dinsdag hebben we iedere dag op de lange latten gestaan. Woensdag was een topdag, strak blauwe lucht en fantastische geprepareerde pistes, donderdag en vrijdag was een dag met van alles wat, de ene helft van de dag viel er sneeuw, de andere helft scheen de zon. Zaterdag was er weer zon maar werd het zo warm dat we tegen het einde van de dag "ploegend" door de sneeuwblubber moesten.....


Well, well we have never had that much snow in our skiholiday. In spite of the heaps of snow and the bad view on tuesday we skied every day. Wednesday was a "topday", a hard blue sky and fantastic prepared slopes, thursday and friday were days with all kinds of weather, half snow, half sun. Saturday the sun shone again but than it got so warm that we had to skie through snowslush at the end of the day....





Af en toe heb ik in de avonduren mijn oogjes open kunnen houden en ben ik aardig opgeschoten met "Bea".





Sometimes I succeeded in staying awake during the evening, so I also made some stitches at "Bea".






En omdat het inmiddels alweer maart is een foto van het kalenderborduurtje

And because it's already march again, the picture of my calender cross-stitch



En omdat het ook al weer bijna april is :-) ga ik ook even hard aan dit borduurtje werken!

And because it's also almost april :-) I have to work hard on this one!