Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 31 mei 2009

Stof uit Dubai

DH is de afgelopen anderhalve week weer voor werk in Dubai geweest. Vrijdag is een vrije dag in Dubai en op die dag heeft DH altijd een beetje tijd om de stad in te gaan. In een van mijn eerdere logjes schreef ik over het stoffenwinkeltje met mijn naam "Nadia", daar is DH naar toe geweest op z'n vrije dag maar helaas het winkeltje was dicht. Later in de week had hij toch nog de gelegenheid om er even langs te gaan. Jammer genoeg bleek dit winkeltje een "groothandel" te zijn en kon je er alleen stof per minimaal drie rollen afnemen. Maar......nadat DH had uitgelegd hoe de vork in de steel zat (quiltende vrouw, dol op stofjes, met dezelfde naam) stuurde de eigenaar z'n hulpje naar boven en die kwam terug met drie stalen (zeer synthetische) stof met extra naamlabels. De eigenaar vond het een hele leuke actie en vertelde dat hij z'n winkeltje 32 jaar geleden vernoemd had naar zijn oudste dochter.



Last one and a half week DH went to Dubai for business. Friday is a day off in Dubai and on that day DH usually has some time to visit town. In one of my earlier posts I wrote about the little fabricshop with my name "Nadia", DH went to that shop on his day off but unfortunately the shop was closed. Later that week he had the opportunaty to drop by again. The shop turned out to be a wholesale trade and only selling 3 rolls the minimum. But......after DH explained the reason for his visit (quilting wife, keen on fabric, same name) the owner sent his helper upstairs and he came back with 3 samples ( very synthetic) fabric with extra name-labels. The owner liked it all very much and told DH that he named his shop 32 years ago after his eldest daughter







Op handwerkgebied heb ik niet zoveel om te laten zien, alles is nog in bewerking of kan nog niet geshowed worden omdat het een verrassing is. Ik kreeg gisteren wel mijn heatgun binnen met de post; voor mijn cursus "Surface Design" heb ik die nodig en ik hoop ook nog voor heel lang daarna!


I don't have much handcraft to show you, everything is still in progress or can't be shown because it are surprises for several people. Yesterday I received my heatgun by post; I need that tool for the workshop "Surfase Design" and for a long time after that I hope!