Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 8 juni 2009

Shades of orange and hot pink



Deze ATC's maakte ik voor een uitwisseling op "ATC's for all", het materiaal was vrij te kiezen, de kleuren moesten gekozen worden in de oranje en fel roze tinten. Vandaag ga ik drie van de kaarten versturen naar Engeland en eind juli krijg ik dan weer drie andere kaarten retour. Vind je het leuk om èèn van de andere drie kaarten met me te ruilen, laat me dat dan via mail of een reactie weten.


These ATC's I created for a swap on "ATC's for all", the material was free, the colours must have a orange or hot pink shade. Today I'll sent three cards to England and at the end of July I'll receive three other cards back. Are you interested in trading one of the three other cards, please let me know by mail or a reply.



Dit snoepie is mijn bijdrage aan de miniRR "puppies" van Lisette.
This cute little dog I made for the miniRR "puppies" for Lisette
Morgen ga ik beginnen aan de drie-daagse workshop "Surface Design" in Essen. We beginnen morgen met het onderdeel "stofverven", met verschillende verfsoorten laag-op-laag werken.
Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat ik morgenavond wat tijd heb om een klein verslagje te doen.
Tomorrow I'll start the 3-days-workshop "Surface Design" in Essen Belgium. Tomorrow will be painting day, we will use different kinds of paint and different tecniques in order to create various layers on the fabric. I'm very excited and I hope I'll have some time tomorrow to make a little post.