Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 21 juni 2009

Ouderdag

Vandaag vieren wij in ons gezin "ouderdag", een combinatie van vader-en moederdag. Onze dochters waren met moederdag op reis met het koor naar Albanië en dus konden ze moederdag niet vieren. Ze beloofden het met vaderdag "goed"te maken....Nou dat is gelukt! Vanmorgen werden we op bed verwend met een kopje thee en een versierde beschuit, voor allebei een mooi tijdschrift en........een eigen gebakken taart waarin 4 ! repen chocola verwerkt zijn ;-)

Today we celebrate "parentsday", a combination of father's- and mother's day. Our daughters were travelling to Albania with the choir on mother's day so they couldn't celebrate it. They promissed to make up for that....Well, they succeed! This morning we were spoiled with a cup of tea, a decorated rusk, for both of us a nice magazine and.........a handmade cake in which they worked up 4 bars of chocolate ;-)



We hebben net bij de koffie een stukje ( en vader 2 stukjes!) taart op een hij is HEERLIJK!!!!

We just had coffee with a piece (and father 2 pieces!) of cake and it's DELICIOUS!!!




Deze mooie ATC kreeg ik van Hannie, een van de deelnemers aan de workshop in Essen. En dit is de ATC die ik naar haar opstuurde, het is gemaakt van een restje van èèn van de werkstukjes die ik maakte tijdens de workshop.


This beautifull ATC I received from Hannie, one of the participants of the workshop in Essen. Below you see the ATC I sent her, it's made of a leftover from one of the pieces I made during the workshop.