Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 1 juli 2009

Atc's en Inchies


Afgelopen week kreeg ik deze geweldige ATC van Annet, gemaakt van origami papier dat op een scrappy manier is verwerkt. Op deze site kun je er meer over lezen.

Last week I received this great ATC from Annet, made of origami paper worked up in a scrappy way. On this site you can read more about the technique.






Dit zijn de inchies die ik gemaakt heb voor een "shades of one color" swap op Atc's for All. Met de perforator heb ik uit tijdschriften blauwe rondjes in allerlei tinten gestanst en die op een blauwe ondergrond geplakt. Bij de kleur die je gebruikte mocht je een zwart of wit accentje toevoegen. Zometeen gaan ze in een envelope op reis naar Amerika...en als het goed is ontvang ik half juli 6 verschillende inchies in 6 verschillende kleuren retour.

These inchies I made for a swap "shades of one color" swap on Atc's for All. I punched, with the perforator, circles of all shades of blue from magazines and glued them on a blue piece of paper. You could add a little accent of black or white with the choosen color. I'm going to sent my inchies to America today.....and if all goes right I'll receive 6 different inchies in 6 different colors half this month.



Dit is de voorbereiding voor ATC's met als thema "Wonderfull Africa". Het is een techniek die ik geleerd heb tijdens mijn workshop in Essen. Op een polystervlies heb ik vloeipapier geplakt met behulp van gesso, door het vloeipapier gekreukeld te plakken krijg je een hele mooie structuur. Als het straks droog is ga ik het verven in een hele mooi siennakleur en dan is het plan om er dit plaatje in te gaan verwerken in combinatie met raffia en kraaltjes.....
This is the preparation for ATC's with the theme "Wonderful Africa". It's a technique I learned during my workshop in Essen. I glued blotting-paper on a polyester film with the use of gesso, by wrinkle the blotting-paper you can create a beautifull surface. When it's dried up I'm going to paint it in a gorgeous sienna and then the plan is to work up this picture in combination with raffia and beads.



De rest van de dag ga ik me een beetje koest houden, ik heb wat last van mijn buik. Gisteren heeft mijn jongste dochter een groot deel van de dag lopen braken en ik ben bang dat ik een stukje van dat buikvirus heb meegepikt.....

The rest of the day I'm going to keep quiet, I have a little stomach pain. Yesterday my youngest daughter was vomiting a great part of the day and I'm afraid I picked something up of that stomach virus.....