Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 9 juni 2009

workshop in Essen (1)

Wat een heerlijke cursus...... ;-) Ik heb deze dag al zoveel geleerd van Annette en Jacqueline! We zijn vanmorgen begonnen met het verven van diverse polyestervlies, tyvek en scrim , daarna een rondje zijdevloeipapier verwerkt op vlies met verdunde houtlijm en met gesso, vervolgens scrim en kant verwerkt op vlies mbv gesso. Het ligt nu allemaal te drogen in de ruimte in Mariaheem in Essen, een heel mooi pand ergens midden tussen de weilanden met grazende koeien..... Tussen de bedrijven door werden we met een heerlijke lunch verwend, verzorgd door Laura. Zometeen moet ik m'n huiswerk nog gaan maken ;-), maar niet voordat ik jullie wel twee (!) foto's kan laten zien! Tot morgen.