Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 5 augustus 2009

Augustus en een Lavendel ATC


Net op tijd hangt ie aan de muur, het Augustus kalenderborduurtje... Inmiddels ligt September klaar bij de vakantiespullen, want die gaat gemaakt worden tijdens onze vakantie in Italië. Het zal niet altijd meevallen in de warmte, maar misschien koelt het 's avonds en beetje af zodat er toch nog wat geprikt kan worden.



Just in time it's hanging on the wall, the August calendercross-stitch.... September is already packed in for our holidays in Italy. It won't be easy to stitch in the heat , but hopefully temperature will drop a little bit in the evening so I can do some stitches during that time.




Deze prachtige ATC kreeg ik van Hannie, helaas zijn de kleuren niet zo mooi als in het echt. Hannie maakt iedere week een kaart en vorige week maakte ze een kaart met als thema lavendel. Ik stuurde haar een berichtje dat ik helemaal weg was van die kaart en vooral van de kleur "lavendelblauw". Prompt lag er een paar dagen later deze schitterende ATC in de bus, lief hè? Neem maar eens een kijkje op haar weblog, ze maakt hele mooie dingen......



This beautifull ATC I received from Hannie, unfortunately the colours are not so beautifull as in real. Hannie makes a fibercard every week and last week she made a card with the theme lavender. I sent her a message with my compliments and that I liked her card very much, especially the colour "lavender blue". 2 Days later I found this wonderfull ATC in my mailbox, isn't that sweet of her? Take a look at her weblog, she makes beautifull stuff.....