Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 6 oktober 2009

Christmas inchies



Ben er wel op tijd bij, vinden jullie ook niet? Maar dit was zo leuk om te doen dat ik het gewoon niet weg kon leggen. De uiterste datum dat het in Amerika moet zijn is 2 december, dus dat gaat wel lukken!

Christmas inchies, rather on time, don't you think? This was so much fun that I had to finish them rightaway. It must arrive in America before december 2nd, so that will succeed!


Dit is een ander projectje dat loopt, een ATC swap met als thema "fall leaves". Gisteren heb ik op een lapje van 15x15 cm de ondergrond gemaakt met allerlei materiaal uit de workshop in Essen. Daarna heb ik de mooiste drie stukjes eruit gesneden en deze moeten nog bewerkt worden tot mooie herfstblad ATC's.