Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 11 oktober 2009

Even bijpraten.....

Het is al weer even geleden sinds mijn laatste logje, dus even bijpraten.....

Afgelopen woensdag en donderdag gewerkt, weinig spectaculairs. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn moeder en twee schoonzussen een dagje naar den Bosch geweest, gestart bij de èchte Bosche Bollenbakker vlakbij het station. Daarna naar het Noordbrabants Museum gelopen om de tentoonstelling van Marjolein Bastin te bezoeken. Dat was echt de moeite waard! Een aantal (ze heeft er ong 5000 gemaakt!) van haar originele werken zijn daar te bezichtigen. Werkelijk waar, zo mooi en zo gedetailleerd geschilderd. Natuurlijk kent iedereen werk van haar uit de Libelle, op de theekoppen of van de verjaardagskalenders, maar in het echt is het veeeeel mooier, vooral de kleuren zijn heel speciaal. De tentoonstelling is nog tot en met 3 januari te bezoeken. De rest van de dag hebben we lekker door de stad gelopen, hier en daar een winkeltje in en uit en 's avonds heerlijk gegeten in een eetcafé aan de Binnendieze. Kortom een geslaagd dagje uit en het leuke is dat mijn vader ons altijd een goedgevulde portemonnee meegeeft en ons op die manier trakteert op een heerlijk dagje, dus pap: BEDANKT!!



Vanmiddag zijn we afgereisd naar Eindhoven, DH en een vroegere buurman uit Waalre hadden zich ingeschreven voor de halve marathon (21,1 km). Ondanks de regen en een knieblessure heeft DH een tijd gehaald van 2:o1:16, zelf had hij graag onder de 2 uur gelopen maar ik vind het een hele prestatie PROFICIAT!!! Onze buurman heeft gelopen in 1:58:48 ook supergoed!! Zelf ben ik niet zo'n loper hihi....na 100 meter hangt mijn tong al op mijn schoenen.....