Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 14 november 2009

Snelle update......

....van de Civil War Diary Quilt. Ik ga zometeen een dagje op stap met mijn collega's van de apotheek, we gaan het afscheid vieren van een collega die ons na 40 ! jaar gaat verlaten. We beginnen met een GPS wandeling in de buurt van Utrecht, daarna gaan we een workshop hoedjes maken volgen en vanavond gaan we eten in "de Kas" in Amsterdam. Ik ben vanavond pas laat weer thuis, maar morgen maak ik een rondje langs de collega CWDQuilters.

Hier zijn de blokjes voor deze maand

13 opmerkingen:

Heleen zei

Vrolijke blokjes! Veel plezier vandaag.

Petra zei

Het zijn zeker hele vrolijke blokken geworden. Veel plezier vandaag.

katrien zei

Mooie blokjes,het onderste heb ik ook al gemaakt en vond het zo'n leuke.

inge zei

leuke blokken hoor! veel plezier vandaag!

Lida zei

Leuke vrolijke blokken! Veel plezier en groetjes
Lida

Mascha zei

Mooie blokken. Veel plezier vandaag.
Groetjes Mascha

Klaske zei

Mooie blokjes!

Gerda Hartman zei

Mooie blokjes. Je hebt vast een leuke dag gehad.

Guusje, zei

Mooie blokken en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad zo te lezen moet het een leuk afscheid worden/zijn.

Erica zei

Leuke blokken heb je gemaakt. Was het afscheid gezellig?

Cybele's patch zei

Mooie blokjes geworden. Helaas bij mij geen CW deze maand. Hoop het volgende maand in te halen.

Inge Slaats zei

mooie blokjes Nadia. Bij mij moet dit weekend het rondje CWers ook snel tussen de bedrijven door. Volgende keer hopelijk wat meer tijd om een langere reactie te schrijven.

Marijke zei

Hallo Nadia, wat een prachtige blokken heb je gemaakt ik heb ze allemaal in je fotoalbum bekeken
ik hoop dat ik ooit zulke prachtige blokken kan maken, doe altijd een rondje langs de dames die ze maken.
groetjes en veel handwerkplezier, Marijke