Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 8 december 2009

Tijdschrift

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef heb ik een exemplaar van het tijdschrift "Quilt & Zo" van Sinterklaas gekregen. Ik vind het een leuk tijdschrift, ik vind alleen dat er naar mijn smaak toch teveel traditioneel in staat. Aangezien ik voor mezelf min of meer de keuze heb gemaakt liever in "artquilts" verder te willen gaan laat ik het blad voor wat het is en heb ik zojuist een abonnement genomen op dit tijdschrift


I wrote in my last post that I got the magazine "Quilts & Zo" from Sinterklaas. I like the magazine although I think there's too much traditional in it. I made for myself, more or less, the decision to continue in artquilting so I just ordered this magazine



Op hun website kun je heel veel info vinden over dit blad en kun je 5 kleine projecten downloaden onder het kopje "free stuff"

On their website you can find a lot of information about this magazine and even the possibility to download 5 small projects. You just have to click on "free stuff"