Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 14 mei 2010

CWDQ update...


...ben bij één blokje blijven steken. Van het tweede blokje hoefde ik nog maar één naadje, helaas is me dat vandaag niet gelukt en bovendien is het nu al een beetje te donker voor een foto.

....I got stuck at one block. The second block was almost done, but I had no time today to finish it. Besides it's already becomig dusk outside to make a nice picture.

13 opmerkingen:

inge zei

leuk blokje, dat blauw stofje is zo leuk! het zorgt voor een speciaal effect!

Lida zei

Je moet maar denken, beter een dan geen! En nu ben je gelijk flink op weg voor volgende maand! Groetjes
Lida

heleen zei

Wat een aparte stof! Geen een gaaf effect. Ach en die tweede heb je dan zo af en dan heb je er volgende keer gewoon eentje extra

Inge Slaats zei

Nou Nadia, het is misschien dan maar één blokje, het is wel een hele mooie. Ik ben weg van het stofgebruik.
Wat maakt het trouwens uit hè, 1, 2of 3, als je er maar plezier in hebt (zo spreek ik mezelf altijd toe als het er weer eens om spant of ik een blokje af krijg)

Fijn weekend!

Mascha zei

Mooi blokje. Dat ene blokje betekend wel dat je er weer eentje minder hoeft te maken.
Groetjes Mascha

wilmakuin zei

Beter een dan geen... ;o)

Petra zei

Dat is een hele mooie stoffen combinatie, een heel speciaal effect. En ja, ik vond het blok met 81 vierkantjes ook heel leuk om te maken.........een beetje saai dus.

Cybele's patch zei

Het is wel een erg mooi blokje geworden. En nu heb je het begin voor de volgende ronde al!

Johanna Zweden zei

Mooi je blokje . mooie kleuren.
O wat zal jij Bonaire missen nu, wou je niet dat je er weer even zat in het zonnetje.
Schitterende foto´s
Nu hier is het ook nog steeds herfst hoor, veel regen, en af en toe een zonnetje, we mogen er af en toe even aan ruiken, en dan geniet ik volop.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Guusje, zei

Het is een erg mooi blok geworden, en de tweede komnt volgende maand wel. Mooie stoffen heb je gebruikt.

hannie zei

Nou kan ik me wel voorstellen,dat je na de vakantie er niet meteen full time er tegen aan gaat! Dus is één blokje een mooie start!

Suus zei

Een heel mooi blokje, en mooie stof heb je gebruikt, best lastig als er een streepje in zit.

katrien zei

Wel een mooi blokje.