Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 7 augustus 2010

Hier hou ik me mee bezig.....

Het lakken van de planken van het balkon! Onze hele terras ligt vol, gelukkig hebben we een overkapping zodat alles netjes droog blijft! Manlief heeft twee weken gelden de planken gedemonteerd (met enige moeite) want heel veel schroeven waren behoorlijk geroest.

Maar dat biedt wel weer perspectieven, want met zulke roestige schroeven MOET je wat doen :)
Wit lapje nat gemaakt, schroeven, moertjes en ringetjes erover uitgespreid, flink wat zout erover en roesten maar......
Het lapje opgerold tot een rollade....


....en voor wat extra effect het geheel bevochtigd met koude thee. Ik heb inmiddels al "gespiekt" hoe het lapje eruit ziet maar ik was nog niet tevreden, dus heb ik het geheel weer opgerold met een flinke hoeveelheid nieuw zout. Het pakketje ligt nu in een plastic zak buiten goed z'n best te doen....

Last week I was very busy with painting all the boards from the balcony. We have left a lot of rusty screws , no more usefull for re-assembling but very usefull for "rustdying". The fabric is now still rusting in the package.