Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 2 november 2010

ATC's for all "TIME"

Vandaag is de swapdag van de Time ATC's die ik zelf gehost heb bij ATC's for all. Omdat het mijn eerste swap is mochten er niet meer dan twaalf mensen deelnemen en al heel snel na de start was de swap vol. Heel jammer is het dan dat er twee mensen gewoon niet meer reageren en daarmee de mensen op de wachtlijst ook geen kans meer krijgen. Daarnet heb ik de enveloppen gevuld met prachtige kaartjes en weet je wat zo leuk is als je host bent? Veel mensen sturen een extra ATC als bedankje en dan krijg je dit als "buit".





Today is swapday for the swap I hosted on ATCs for all. A very good part of being a host is the extra card some people sent in as a "thank you" for hosting the swap. Above you can see all the beautiful cards I received.