Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 30 oktober 2010

Herfstvakantie weer bijna voorbij

De vrije dagen zijn weer omgevlogen, de kinderen hebben zich prima vermaakt. Ze hebben het overigens wel erg druk gehad met twee uitvoeringen van de Carmina Burana samen met
Hét Concertkoor. Dinsdagavond een uitvoering in de Maagd van Bergen op Zoom en vrijdag in Hoogeveen. Dinsdag ben ik meegeweest als chauffeur en heb heel erg genoten van de Carmina en van het duo Scholtes & Janssens met prachtige pianomuziek. Morgen zingen ze de Kronungsmesse van Mozart als afsluiting van het 70-jarig jubileum van de Oosterhoutse Nachtegalen. Dan hebben ze even rust om vervolgens rondom de Kerst weer een heleboel uitvoeringen te geven.
Ik heb zelf de afgelopen tijd ook niet helemaal stilgezeten en heb ATC's gemaakt voor een swap op ATCs for all met als thema "Time"


Dit naaldenmapje maakte ik voor een hele lieve kennis die mij altijd hele leuke borduurpatroontjes doorstuurt