Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 30 november 2010

Post en lekker eten

Gisteren vielen mijn ATC's van de swap 'Postage" in de bus. Prachtige kaarten kreeg ik uit Singapore, Belgie en Nederland



Mijn "Chocolat" kaarten zijn helaas nog niet aangekomen vanuit Amerika, terwijl ze toch al op 10 november verstuurd zijn.....we wachten af.


En dit eet ik vanavond, ben benieuwd of het er net zo lekker uit gaan zien als op het plaatje....het is een deelbrood met abrikozen en daarbij eet je een aubergineschotel. Ik ben altijd wel "in" voor iets nieuws en ook mijn gezin kan het altijd wel waarderen als moeders weer eens gek doet. Soms mogen de gerechten blijven, we hebben hier in huis een aantal echte "blijvers", maar het gebeurd ook vaak dat het het toch niet helemaal is..... :) Ik zal jullie nog wel laten weten hoe dit gerecht uit de bus komt.....


Yesterday my "Postage" cards from ATC's for all arrived, beautiful cards from Singapore, Belgium and the Netherlands. Unfortunately my "Chocolatcards " didn't arrive yet, although they've been sent november 10th.....hope they arrive soon.

The other picture is a recipe from a local supermarketmagazine, it's a handmade bread with apricots and a eggplantdish. I hope it's going to look the same way as it is in the magazine.....I'll let you know if it was delicious (or not) :)