Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 30 januari 2011

Sketchbook Challenge

Januari is bijna voorbij en daarmee ook de eerste uitdaging van de Sketchbook Challenge. Ik heb enkele tekeningen gemaakt in mijn schetsboek en helaas zijn ze niet allemaal geschikt voor publicatie haha....maar deze wil ik wel laten zien

De bovenste is geinspireerd op een behangstaaltje dat ik meenam uit de bouwmarkt, ik gebruikte hiervoor viltstiften en een zwarte pen. De onderste is een supersnelle schets die ik maakte tijdens een verfopdracht voor de City & Guilds cursus. Ik wilde nog wat experimenteren met de verf, helaas is mijn schetsboek van een dusdanige kwaliteit dat het niet echt lekker verft...De verf trekt meteen in het poreuze papier zodat je nauwelijks streken kunt maken. Binnenkort wordt er een prijswinaar uit alle deelnemers getrokken, gelukkig ongeacht je prestaties :) en wordt de challenge van februari bekend gemaakt.

Nu ga ik snel mijn spullen pakken, heb zometeen dienst in de ziekenhuisapotheek van 17.00 tot 23.00 en hoop nog wat te kunnen werken aan mijn "circle of friends" quiltje voor Birmingham