Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 20 februari 2011

Atc's en een mooi boek

Op de beurs in Vijfhuizen vorige week liep ik op de "knutselafdeling" tegen het standje aan van een mevrouw die op internet ATC swaps organiseert. Via studio QX kun je de kaartjes insturen en zij zorgt voor de verwerking daarvan. Iedere maand is er een nieuw thema en deze maand is het thema "kant".
Bovenstaand boek heb ik vorige week van Hannie voor een prikkie over kunnen nemen, zelf had ze liever de nederlandse versie en ik ben heel blij met deze koop....het is geschreven door Linda en Laura Kemshall (de dames waar ik mijn City & Guild cursus bij volg).

Verder wacht ik in spanning of ik mag "hangen" in Veldhoven....midden februari zou daar de uitslag van komen maar ik heb nog niets gehoord....jullie wel misschien....