Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 16 februari 2011

Papier verven

Vandaag was ik in de weer met verf voor de City&Guild cursus en heb gelijk ook wat vellen "schoendoospapier" geverfd. Eerst flink gefrummeld, daarna gerold en gestempeld
Vooral het onderste papier vind ik heel goed gelukt, gerold met blauw en gestempeld met van die blauwe "zelfmaakstempels" (waarvan de naam mij even ontschoten is) met copper metalic. Die blauwe blokken verhit je met de heatgun en druk je ergens in, in mijn geval knoopjes. Je kunt er dan mee stempelen, als je de stempel vervolgens weer verhit krijgt ie z'n oorspronkelijke gladde vorm terug en kun je 'm opnieuw gebruiken.