Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 28 juni 2011

Heet hè......


Ik zit nu heel even boven op mijn zolderkamertje om een berichtje achter te laten, voordat jullie denken dat ik "gesmolten" ben. Het is echt heel heet en vanmorgen om een uurtje of 10 dacht ik dat de buien los zouden barsten boven Oosterhout, maar nee ze gingen precies langs ons af!
Ik heb eigenlijk weinig te melden/te laten zien, ben wel druk met de cursus, met het maken van "Zon" voor de Uitdaging en het maken van ATC's.
Wat wel heel leuk is, is dat mijn quiltje "Friends of me and Mondriaan" geselecteerd is voor de tentoonstelling in Birmingham