Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 17 juli 2011

Waar is de zon......

..... in ieder geval niet hier in de tuin, het valt er momenteel weer met bakken uit.
Nee, de zon ligt onder mijn naaimachine, als opdracht voor onze internetgroep "de Uitdaging".

Dit is de achterkant.....

Dit is het deel van de voorkant dat ik niet gebruik......

Ik ga er zometeen nog even verder mee, het doorstikken is niet echt een leuk werkje en lang achter elkaar geeft het mij een stijve nek, doe dus iedere dag een stukje!

Vorige week heb ik bij Quiltshop Leur zwarte en cremekleurige stof gekocht als tussenstof voor mijn "aussiequilt" van vliscostoffen. Ik wil er een echte "kruip-er-maar-lekker-onder" quilt van maken en als achterkant een warme fleece gebruiken. Vanmiddag probeer ik een beginnetje te maken en hopelijk is ie voor de winter af (alhoewel er nu dagen tussen zitten dat je 'm ook heel goed zou kunnen gebruiken)


Hier is een voorbeeldfoto van een "aussiequilt". Traditioneel zou ie gemaakt moeten worden van aboriginalstoffen.