Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 4 februari 2012

Update "pootje" en leuke post

Met mijn kuitblessure gaat het de goede kant op, ik loop weer zo goed als normaal en de fysiotherapeut denkt dat ik over 2 weken op de lange latten kan......ik hoop het echt want ik heb zo'n zin in een heerlijke skivakantie!

Onderstaande chunky page ontving ik van Carol uit Amerika, zij koos het "keys and locks" thema dat ik had opgegeven. Het is gemaakt in een verfspuittechniek en onderaan is een echte sleutel geplakt.  Hier kun je een uitleg vinden over wat een chunky page/book is



Hieronder staan twee fibercards die ik maakte voor de swap "Matisse" bij de fibermailgroep. De kaart met de vogeltjes was al klaar om verstuurd te worden toen ik zag dat er iemand anders precies hetzelfde idee had en daarvan al een foto op de site had geplaatst. Ik heb toen de onderste kaart extra gemaakt en verstuurd naar Marjolijn. De bovenste gaat in mijn  eigen collectie :)


My whiplash is getting better and better, I walk as good as normal and the physiotherapist thinks I'll be able to go skiing in two weeks.
The little card with keys is a chunky page I received from a swap in USA and the two blue cards are fibercards I made for the dutch fibermailgroup with the theme Matisse".