Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 2 maart 2012

Die brave Zwitsers toch!!

En wij maar denken dat die Zwitsers zo braaf zijn, kijk toch eens wat je daar in de plaatselijke supermarkt kan kopen......ijsthee met wiet!! Bij nader onderzoek bleek het ijsthee met wietSMAAK te zijn, hetgeen je niet proeft en je wordt er ook niet high van.

Het Album Amicorum voor de maand februari dat ik ontving van Bernadette, mooie herfstkleuren en in de crazy patchwork techniek waar ik zelf ook zo dol op ben.

Voor de fibermailgroep was het kaartenthema van de maand februari oa "Kandisky", een Russische kunstenaar die leefde van 1866-1944, zijn werk is abstract en heel kleurrijk en daar kon ik wel wat mee. Ik wilde in dit thema drie kaarten maken en ben begonnen met het knippen van figuurtjes uit effen stof en met deze figuurtjes drie verschillende kaarten samengesteld.

Eén kaart is verstuurd naar mijn swappartner van de groep, eentje is voor mijn eigen collectie en de derde stuurde ik naar Hannie als bedankje voor haar hulp bij het verzamelen van staaltjes vulmateriaal wat ik nodig heb voor mijn City & Guild cursus





Straks "duik" ik onder in deze boerderij......ik ga namelijk een heel weekend lang alleen maar heel veel quilten, kletsen, eten, slapen, lachen, wandelen in Loon op Zand tijdens het Dotty weekend, georganiseerd door Dorry van Beers van Quilt it & Dotty. Fototoestel gaat mee dus ik laat volgende week wel even een impressie zien van 30 quiltende dames in één pand.........

Didn't we all  thought the swiss are good folks......look what you can buy in the local supermarket: icetea with cannabis!! Closer examination revealed it was icetea with cannabisTASTE, which you can't taste and you're not getting high from drinking it!
The Album Amicorum I received from Bernadette, beautiful autumncolors in the crazy patchworktechnique, which I really like.
In the fibermailgroup the theme for februari was "Kandisky", a russian artist (1866-1944), his work is mostly very colorful and abstract. I wanted to make three cards in this theme and cut out different shapes of plain fabric and  created three different cards with the same shapes.
This afternoon I'm leaving for a weekend in a farmhouse, with 30 other "quiltminded" women. The whole weekend nothing more than a lot of quilting, chatting, laughing, eating, sleeping, walking...... next week I'll show you some pictures!