Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 22 april 2012

Van Mandala tot ATC's


In de fibermailgroep heeft onze moderator Trees een ATCruil bedacht: 9 personen maken een Mandala volgens hetzelfde patroon, vervolgens wordt deze Mandala in 9 stukjes gesneden en worden er ATC's van gemaakt. Die worden opgestuurd naar Trees die ze verdeelt en weer terug stuurt zodat ik straks een Mandala heb die bestaat uit 9 verschillende stukjes.