Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 3 juli 2012

Komt het dan toch nog goed met de hollandse zomer?

Je zou het haast gaan denken als je onderstaande bloemenpracht ziet, de tuin heeft het prima naar z'n zin, beetje zon en (veel) regen........ helaas geldt dat ook voor het onkruid dat welig tiert tussen de boerenkeien! Heeft iemand van jullie de gouden tip om dat te voorkomen of is het "mijn lot" om op de knieƫn het gras eruit te peuteren.......



Gelukkig is het na gedane onkruidarbeid altijd goed rusten en kan er weer een blokje in elkaar getoverd worden, deze is bijna klaar.....

Momenteel is het erg rustig in huize Bekker, de meiden zijn een midweek met het koor naar Lettele, bij Deventer, manlief is werken en ik ben lekker twee dagen vrij!

We have beautiful flowers in the garden, inevitable with a mix of sunshine and (too much) rain, unfortunately not only good for flowers but also very good for weeds between the stones. Has anyone the golden tip to remove these "misery"....... Another little blueblock is almost done :)