Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 27 juni 2012

ZOMER.................

 

........en de paddestoelen schieten uit de grond! Waar moet het heen met moedertje natuur?

Gisteren overigens heel erg genoten van het mooie weer, lekker een hele dag buiten! Tijd gemaakt voor het afwerken van het blokje van Lieve. Lieve stuurde mij uit Belgie een pakketje met hele mooie blauwe lapjes, één van de lapjes had een geinig sterretjespatroon; die pasten precies in het midden van een miniblokje....




Hierboven zie je het resultaat van mijn "geworstel"  met voorliefde voor symmetrie..... Links het blokje zoals ik in gedachten had, rechts het uiteindelijke resultaat......



Stofjes die helemaal vanuit Frankrijk naar Les Pays Bas reisde, Baukje bedankt, binnenkort ontwerp ik een "Baukjeblokje"

It's summer and we have mushrooms growing in the garden! There's something wrong with mother nature.....

Yesterday though was a beautiful warm day, I spent the whole day outside and made some time to finish "Lieve block". Lieve sent me beautiful blue fabric from Belgium. 
I do have a serious predilection for symmetry and as you can see my designed asymmetrical block (left) ended up as a symmetrical one (right)......
Baukje sent me gorgious blue fabric from France, soon to be seen:  "Baukje block"!