Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 21 augustus 2012

"Opgeleukte" kaarten en een "blauwtje"

APC's (Altered Palying Cards), een nieuwe verslaving erbij.....Het is eigenlijk hetzelfde als de ATC's alleen is je ondergrond een speelkaart. De uitdaging is nu natuurlijk om een complete stok te verzamelen (wordt aan gewerkt.....)

In mijn vorige (vakantie)logje kon je zien dat ik echt bezig was aan een  "blauwtje" en hier is ie helemaal af. Het gaat een 20jarenproject worden in het tempo waarop ik momenteel bezig ben, maar ja ik ben er mee van de straat!

Ik ben mijn  inspiratieloze quiltdip een beetje te boven en heb weer zin om  dingetjes op het niet - traditionele vlak op te pakken, we beginnen klein met bijv fibercards of ATC's en APC's en zien wel wanneer we aan iets groters toe zijn. Ik "sukkel" een beetje met mijn gezondheid sinds mei (niks ernstigs hoor, maar het vrat energie), nu het weer beter gaat moet ik ook een beslissing nemen omtrent mijn City & Guild cursus. Ik loop daar hopeloos mee achter en in januari loopt mijn beschikbare termijn van twee jaar af, ik zou dus nog de helft van de cursus in 3 maanden moeten voltooien.......uhm.....dat gaat 'm niet worden. Gelukkig betaal je de cursus per module en is er gelukkig geen geld verloren maar eigenlijk wil ik 'm wel heel graag afmaken, maar alleen als ik er extra tijd voor krijg. Ik ga er binnenkort maar eens een mailtje aan wagen.

I have a new addiction: APC's (Altered Playing Cards) almost like ATC's, except that you use playing cards as a base. The challenge now is to collect a whole deck (working on it.....).

In my previous (holiday)log I showed you a blueblock I was working on, as you can see above it's done! I guess it will be a project of at least 20 years at the rate I'm working on it but it keeps me off the street!