Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 21 september 2012

Stof gescoord voor.....


 ...... de Aussiequilt, de kleuren matchen perfect met de kleuren die in de quilt voorkomen (en ook nog leuk geprijsd als aanbiedingsstof ;)



Hier ben ik geslaagd voor dit geweldige stofje:

Aan de overkant heb ik de foto genomen en als je heel goed kijkt zie je iemand zitten in de winkel, deze mevrouw (eigenaresse) was bang dat het pand te koop stond en ik als makelaar hiervoor foto's kwam nemen (geintje). Het boek hieronder heb ik ook nog gekocht en is een hele goede hulp bij het kiezen van patronen om de blokken door te quilten



Heerlijk toch, die geometrische quilting designs......helemaal mijn ding!


En dan nog even over "de blauwtjes", niets zo veranderlijk als de mens en ik heb uiteindelijk gekozen voor een donkerblauwe achtergrond. Als ik te zijner tijd in een hele gekke bui ben zet ik er roodgeruite cornerstones tussen....



This afternoon I went to Etten-Leur to look for the perfect background for the Aussiequilt and I found it!
I also bought a book with geometrical quilting designs, which I want to use for quilting the Aussieblocks.
I changed the sashing for the blueblocks from white into darkblue and it's better this way. When I'm in a silly mood at the time I have to add cornerstones they propably be red checkered......