Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 16 december 2012

Het begint al op een bol te lijken......


Afgelopen week weer kans gezien om een blokje van de bolquilt te maken, ik ervaarde nog even een "schrikmomentje", de patroontjes hebben allemaal een markering waarop "TOP" aangegeven staat. Ik denk dan dat al die markeringen naar boven (naar de top) moeten wijzen, maar in dit geval is onder, links en rechts ook "TOP" en daar kwam ik gelukkig achter toen ik de patroontjes op de muur ging spelden....!

DD1 en DD2 zijn inmiddels al weer een paar dagen onderweg in Nieuw Zeeland en maken het bijzonder goed. Als je het leuk vindt om te zien hoe de aankomst was in Christchurch moet je zeker hier even kijken
(DD1 heeft in het begin de djembe vast en DD2 staat ongeveer in het midden op de achterste rij met haar jas en trui over de arm)


 http://www.youtube.com/watch?v=CsyxKs9SJ3o

Gisterenmiddag heb ik nog een "blauwtje" in elkaar kunnen zetten en daarna zijn DH en ik samen uit eten geweest om de 18de verjaardag van DD1 te vieren.