Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 8 april 2013

Op een mooie zondagmiddag......

.....ging ik op mijn fiets (die met de sjaal over het stuur) naar....

in Breda. Ik kon de verleiding niet weerstaan om even lekker ( met een doel )buiten te zijn  en voor € 1,= het museum te bezoeken (Marjolijn, neem gerust contact met me op als jullie gaan, dan ga ik gewoon nog een keertje.....). Ik was erg onder de indruk van de schitterende kunstwerken en ik kan ze natuurlijk niet allemaal laten zien maar deze wel:

Marjolijn ken ik van weblog, de Uitdaging en wij volgen tegelijk de cursus "Creative Quiltmaking"

En dit was toch wel een van mijn favorieten, prachtig van kleur, lekker grafisch en met veel diepte. Hij is gemaakt door Olga Prins, één van de organisatoren van de TT.

Zaterdagavond had ik een uitje van een heel ander kaliber:


Je kunt natuurlijk helemaal niet zien naar wie wij "kijken, gillen en joelen", (wij dat zijn DD's en ik)
..............
RACOON in het Klokgebouw in Eindhoven vanwege hun 15 jarig jubileum. Wat een geweldige band, live zijn ze werkelijk ijzersterk, we hebben er van genoten!
Voor degene die Racoon niet kennen:



Als afsluiter nog iets creatiefs, een fibermailcard gekregen van Tonia met het thema "Ton Schulten", helaas kan ik de glans op de foto niet zo goed "vangen", in het echt is ie veeeel mooier!