Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 19 mei 2013

Denemarken wint Songfestival


Gisteren de hele "rit" van het sonfestival uitgezeten, want je weet natuurlijk maar nooit........nee, Nederland heeft niet gewonnen, maar een negende plaats voor Anouk is een compliment waard en Denemarken is een terechte winnaar!

Deze ATC's maakte ik voor een swap op ATC's for All , het thema van deze swap is "Text and Collage"
Ik vind het nog steeds erg leuk om af en toe iets mini-creatiefs tussendoor te doen, soms lijken de kaartjes erg op elkaar, maar deze keer werden het 4 totaal verschillende. Over een paar weekjes krijg ik de retourkaartjes, altijd weer een feestje!

Last night I watched the "European Songcontest", the Netherlands didn't reached the finals since 2004, but this year we were in the race again and we made it till the 9th place with this song . Denmark was the rightful winner with this song!
I made the ATC's  for a swap at ATC's for All, the theme for this swap is "Text and Collage". In a few weeks I'll receive my returns, it's always a joyful moment to open the enveloppe and discover the lovely artwork!