Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 20 mei 2013

geocaching in de Loonse en Drunense duinen


Vandaag hebben DH en ik een cache "gelopen" in de Loonse en Drunense duinen. Een prachtige wandeling door een mooi stukje natuur. Hierboven een sfeercollage van wat mooie plaatjes onderweg

 

Het was heel stil in dit stukje natuurgebied, we hebben een klein filmpje gemaakt waarop je (als je goed luistert) de vogeltjes hoort fluiten.....

Na een rondje van 5.5km hebben we de cache midden in het bos gevonden....

..... en daarna nog even genoten van een kop thee met een Brabantse Broeder bij boscafe "de "Rustende Jager"!