Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

donderdag 13 juni 2013

GESLAAGD !!!!!






Hoera, DD1 is geslaagd voor haar gymnasium diploma! Heel spannend was het niet (behalve dan het wachten op de mededeling of examens al dan niet over gedaan moesten worden...), spannender was de uitslag van de decentrale selectie voor de opleiding geneeskunde in Nijmgen. Ook daar is ze glansrijk doorheen gekomen en volgend jaar gaat haar studentenleventje beginnen! Ze heeft inmiddels ook een hele leuke kamer vlak bij de universiteit gevonden, in een gezellig appartementje samen met nog 2 andere studentes.
Rest haar nu nog alleen het rij-examen van volgende week vrijdag en daar ziet ze tamelijk tegenop.......

Vorige week heb ik samen met haar een paar heerlijke dagen in Londen gehad, ik zal van het weekend wat fotootjes laten zien