Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 2 juni 2013

Niet zo praktisch - wel superschattig


Dit tafereeltje vond ik vanmorgen toen ik buiten de was op wilde hangen, een nestje gebouwd op de droogmolen! Er lagen geen eitjes in en ik denk dat het een, inmiddels, verlaten nest is. Vandaag heb ik het nog even in de gaten gehouden, maar geen activiteit rond het nest waargenomen......pffff, kunnen we met een gerust hart de was weer lekker buiten laten wapperen.






Tot zover ben ik gekomen met mijn quiltje voor de City&Guild cursus van de Kemshalls. Ik ga natuurlijk mijn deadline van half juni weer niet halen :(
De blokjes moeten allemaal nog aan elkaar gemaakt worden, dan moet er nog een border langs verzonnen worden en vervolgens moet de hele zaak nog doorgequilt worden. Ik ben heel tevreden over het resultaat tot zover, ik weet nog niet zo goed wat ik met de randen aanmoet. Aanvankelijk had ik bedacht dat ik een paarse rand toe zou voegen, dan een klein randje opgebouwd uit kleine stukjes van de gebruikte stoffen en dan weer een paarse rand, misschien mis ik dan wel weer een "uitspringende" kleur die ik ook weer kan gebruiken bij het doorquilten......moeilijk, moeilijk.....hebben jullie suggesties?