Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 27 augustus 2013

Bijna klaar....

Ik ben druk doende met de afwerking van mijn City & Guilds quiltje, de deadline van 1 september komt razendsnel in zicht! Ik moet de randen nog vastmaken aan de achterzijde, er moet nog een label gefabriekt worden en als laatste moet de tunnel er nog aan.






Ik heb mijn weblog de afgelopen weken wel een beetje verwaarloosd..... zou dat door mijn nieuwe speeltje komen waarop ik kan whatsappen.......





Ik heb het altijd een beetje tegengehouden omdat ik met mijn oude Nokia kon bellen en sms'en en wat heb je dan eigenlijk nog meer nodig? Toch een smartphone om te kunnen whatsappen met DD1 die vanaf 1 september in Nijmegen gaat studeren en alleen in de weekenden thuis is.