Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 9 november 2013

Postcrossing kaarten druppelen binnen

De eerste postcrossing kaarten druppelen inmiddels binnen en wat is het toch leuk om een kaart uit Antartica of helemaal uit Shanghai te ontvangen......of uit Engeland zoals deze






Een kaart uit Shanghai, waarop op de achterkant mijn naam in het chinees geschreven staat :)





Kaartje uit Alaska met een hele leuke ronde postzegel (heb ik nog nooit ontvangen!)






Er zijn inmiddels weer nieuwe kaartjes van mij op de post gegaan naar Rusland, Taiwan en Duitsland

Van de week ook hard gewerkt aan de bookpage voor Cobi met het thema "Vogels".......rara welke vogel gaat het worden???





Vanavond heb ik samen met collega's een uitgebreide kookavond, allerlei moeilijke gerechten gaan we met elkaar bereiden, onder supervisie van een hele goede amateurkok, èn opeten :)
Ik zit met drie collega's en de man van een andere collega in het "kreeftenclubje"

Ik ben niet zo goed met levende dieren maar de man van mijn collega gelukkig wel.......

My first postcrossing cards arrived from England, Shanghai and Alaska, the last one with a circular stamp, how cool is that!
I also worked hard on Cobi's bookpage with the theme "Birds", guess what bird it will be???
Tonight we have an exclusive "prepare dinner" evening with my collegues and I'm in the "lobstergroup". I'm not that good with living animals but my collegue's husband is......