Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 5 november 2013

Fibermaildag Leiden

Gisteren was de jaarlijkse bijeenkomstdag van de internet Fibermailgroep. Geweldig leuk om al die mensen eens in het echie te spreken ipv via internet. Trees en Tonny organiseerde deze dag en hadden voor de ochtend een leuke uiteenzetting over het zelf maken van stempels. Ik ben weer wat wijzer..... Daarna konden we zelf aan de slag, ik had een plaatje lino en linogutsjes meegenomen en vanaf een voorbeeld maakte ik deze leuke "kokopelli" ( een mannelijke vruchtbaarheidsgod uit verschillende indiaanse culturen in het zuidwesten van de Verenigde Staten. De god wordt meestal afgebeeld als een gebochelde fluitspeler met een grote fallus en veren of voelsprieten op zijn hoofd. Als vruchtbaarheidsgod beslist Kokopelli over domeinen als de bevalling en de landbouw. Daarnaast is hij een trickster-figuur en stelt hij de geest van de muziek voor)



Deze chunky maakte ik voor Esther uit Amsterdam