Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 31 december 2013

2013 - 2014

Vandaag beleven we alweer de laatste dag van 2013, soms kan ik gewoonweg niet geloven dat een jaar zo snel om kan gaan. Ik ga jullie niet vermoeien met al mijn "dingen" van het afgelopen jaar en ga jullie ook geen deelgenoot maken van al mijn goede voornemens....behalve eentje dan haha
Voor 2014 ga ik me voornemen om mijn lopende projecten nou eens ècht af te maken....
De Aussiequilt, die gedeeltelijk nog doorgequilt (op de machine) moet worden en vervolgens heerlijk in gebruik genomen kan worden als "kruip-er-maar-lekker-onder" deken. Eigenlijk helemaal niet veel werk meer, maar ik moet 'm samen met de machine mee naar beneden nemen omdat ik op mijn zoldertje te weinig ruimte heb. Daar wringt de schoen, het is zo'n gedoe om alles naar beneden te slepen maar in 2014 moet dat toch gaan lukken......


De Lens quilt, daar moet je echt regelmatig aan blijven werken anders ben je de juiste handelingen en volgorde helemaal kwijt en moet je iedere keer weer opstarten. Wordt een gevalletje van "ga-ik-regelmatig-mee-bezig-zijn" quilt, ik vind 'm nog steeds superleuk!

 
De "honderdduizend-jaren-plan" quilt, het zijn de blokjes van de Civil War Diary quilt. De foto is al wat ouder, ik heb inmiddels al meer blokjes in de kast liggen. Jaren geleden ben ik daar, samen met heel veel andere mensen, aan begonnen en ook weer afgehaakt :( Eeuwig zonde, want als ik nu op de weblogs van die mensen kijk en daar een geweldig mooie quilt voorbij zie komen heb ik wel een beetje spijt dat hij bij mij nog gewoon in de kast ligt te verstoffen. Wie weet "past" ie ook nog in 2014 (maar ik denk het niet...haha)



Wat zeker wel gaat lukken in 2014 (want er staat een hele grote stok achter de deur) is mijn eindquilt voor de City & Guild cursus. De deadline hiervoor is eind maart, maar mijn streefdatum is 1 maart. Hierboven zie je één van de laatste opdrachten (maken van collages) voordat ik aan mijn quilt kan beginnen. Het idee voor deze quilt zit al helemaal in mijn hoofd, daar hoef ik niet veel tijd meer in te steken. 

Today is already the last one of 2013! It's hard to believe a year has passed, time flies!
I'm not going to bother you with all my good plans for this year, except one......finishing some ongoing projects like the Aussiequilt, the Lens quilt, perhaps  the Civil War Diary quilt.
What will and must succeed because of the deadline of march 31th is my finishing quilt for the City & Guild course. The last activities (collage) are done and now it's time to start the quilt. The design is already in my head, now it's time to move on!

Graag wil ik alle lieve lezers van mijn weblog een heel gezond, gelukkig maar vooral een heel creatief 2014 toe wensen!!

I want to wish all dear readers of my weblog a very healthy, happy but above all a very creative 2014!!