Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 8 januari 2014

Diana Nyad: Never, ever give up



Bij bezoekjes aan andere weblogs liep ik tegen deze video aan. Het is het verhaal van Diana Nyad die op 64-jarige leeftijd in september vorig jaar zwemmend de oversteek van 180km maakte van Cuba naar Florida.
In het filmpje vertelt zij over haar ervaringen, de strijd en vooral over het feit dat je je dromen nooit, maar dan ook nooit op moet geven, heel inspirerend!

En nog twee verjaardagkaarten voor de jarigen van januari:
 Voor Ans
 Voor Hannie


En een experimentje, gekocht bij het kruidvat voor €1.49, zaadjes van basilicum en bieslook om zelf op te kweken. Vaak koop ik een kant en klaar plantje (ook voor €1.49) waarvan je een klein deel gebruikt en de rest verschrompeld (maar dat kan ook aan mij liggen haha). Ga dus nu heel goed voor deze plantjes zorgen en wie weet heb ik straks een bos met basilicum en perterselie...wordt vervolgd!