Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 26 maart 2014

Bookpage en werkjes die af mogen/moeten


Vandaag viel de een na laatste landenbookpage op de deurmat, Anita maakte voor mij Frankrijk, een land waar ik met mijn gezin heel graag op vakantie ga. Ik ben er erg blij mee en het leuke is dat ik nog steeds geen dubbele landen heb ontvangen!



Dan nog even over de werkjes die af mogen/moeten..... niks moet en alles mag natuurlijk maar het wordt wel tijd dat ik van al die UFO's eens AFFO's ga maken :) Er ligt genoeg dus soms is een keuze maken al een hele opgave maar bovenop de stapel ligt nu een borduurwerkje "The Bookshelf" en daar bovenop mijn brilletje want ohoh wat zijn die kruisjes klein maar wat wordt het mooi en fijntjes met één draadje borduurzijde!



My last bookpage in the theme "Countries" I received from Anita, she made me a beautiful "France"page. I also have a lot of UFO's and it's time to turn them into finished objects. The pile of UFO's is pretty high, so making a choice is rather difficult but there's a crossstitch on top right now and on top of that are my glasses ;) Oh boy, those stitches are so small but it's turning out so beautiful and delicate with crossstitches made with one strand.