Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 9 september 2014

Blue it must be!

Ik twijfel al geruime tijd over de sashings van de Dear Jane en dat is heel lastig :)
De ene keer ben ik ervan overtuigd dat het blauw moet zijn, de andere keer lijkt me "gewoon" gebroken wit beter....Vanmiddag maar eens een ritje naar Quiltshop Leur gepland om uit te vogelen of het echt niet anders moet met die sashings. Allerlei alternatieven zijn de revue gepasseerd maar ik kwam toch steeds weer uit bij het blauw! Dus vanaf nu stop ik met twijfelen: blue it must be!
Om dit heuglijke feit te vieren :) heb ik mezelf maar getrakteerd op twee mooie stapeltjes felle kleurtjes!

De vorderingen.....


Dit blokje heb ik iets ingewikkelder gemaakt dan misschien nodig was, maar ben wel heel tevreden met het resultaat.Ik heb de kleine blokjes allemaal afzonderlijk gemaakt zoals je op de volgende foto kunt zien


Dit is het blokje met de driehoekjes waarover ik in het vorige blogje "piepte", tis toch gelukt :)





En de laatste....



Vanmorgen voor het eerst naar het zwembad voor een uurtje "baantjes trekken", het was wel vroeg (7.45uur...zzzzz....) maar ook heerlijk, ga ik vaker doen!!