Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 23 december 2014

Dear Jane vlak voor Kerst

De laatste Dear Jane update voor de Kerst, er zijn de afgelopen weken wel 2 (!) blokjes bijgekomen, het gaat niet zo hard maar het gaat zullen we maar zeggen :)



Als de blokjes klaar zijn zet ik er gelijk een sashing aan en gaat ie hup aan de grote lap. Het oranje tripje is nog laaaaaang niet klaar, nog zeven te gaan. Twee liggen er inmiddels geknipt (in hele kleine stukjes....) klaar, straks nog even een steekje maken.


Er zijn ook nog wat steekjes gezet aan "The Bookshelf"





En heb ik me uitgeleefd op ATC'tjes met als thema "6 Random Item Challenge Swap"
Bij deze swap kreeg je 6 items uit een lange lijst toegewezen die verwerkt moesten worden op minimaal drie ATC's, mijn items zijn robot, cupcake, teapot, teacup, rain en snowflake
Je had de keuze uit tekenen of collage en aangezien ik totaal geen tekenwonder ben, heb ik gekozen voor collage