Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 6 januari 2015

De kippen kunnen naar buiten...


....want de chicken tracks zijn klaar :)






Superleuk blokje vind ik dit, hier zou ik wel een hele quilt van willen maken...maar ondanks het feit dat ik toch maar geen goede voornemens heb gemaakt :) moet ik in 2015 toch ècht eens wat af gaan maken èn dat betekent niks nieuws starten! Deze superquilt moet dus nog even wachten haha!
Een slechte eigenschap van mij is bovendien dat ik best snel uitgekeken ben op een project maar deze DJ boeit me nog steeds, komt vast doordat ieder blokje eigenlijk een miniprojectje is...
Waar ik ook nog niet op uitgekeken ben is "The Bookshelf" en de afgelopen dagen zijn er weer wat steekjes bijgekomen
Afgelopen zaterdag was ik in Den Bosch met DD1 om lekker te winkelen, we zijn goed geslaagd voor kleding maar ook voor dit leuke boek van Ingrid

Ingrid heeft ook een hele leuke weblog <klik>