Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 7 februari 2015

De eerste Postcrossingquiltlapjes

Mijn eerste lapjes voor de Postcrossingquilt zijn binnen en ik ontving ze van Annett uit Duitsland. Zij heeft inmiddels haar eerste postcrossingquilt af en spaart nu door voor de tweede quilt!

Behalve superleuke lapjes verwende Annett mij ook nog met een ansichtkaart precies passend bij mijn wensenlijstje, een eekhoorn en een mooie quote. Annett bedankt!!
Het rechterlapje op de foto gebruikte Annett voor de achterkant van de postcrossingquilt, kijk maar eens hoe toepasselijk ( dat lapje krijgt een ereplaatsje in die van mij :))))


Behalve druk in mijn hoofd met welk patroon ik voor de postcrossingquilt kan gebruiken, was ik ook een beetje druk met de Dear Jane

Ik heb er weer een beetje aan gesleuteld zodat ik een voor mij handig werkbaar patroontje kreeg. Dit keer met applicatie :) en dat lukte bijzonder goed

My first fabrics for the Postcrossingquilt arrived and I received them from Annett from Germany. She recently finished her first Postcrossingquilt and is now collecting fabrics for the second.
Besides wonderful fabrics she also spoiled me with a beautiful postcard with items from my wishlist: squirrels and quotes, Annett thank you!!
Annett used the fabric on the right as backing for the quilt, how applicable (that fabric earns a special place in my quilt:))))
Except being busy with thinking of a suitable postcrossingquiltpattern I also was a little busy with the Dear Jane, I changed the patchworkpattern a little bit and I did a good job with the application :)