Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 12 januari 2009

Oosterhoutse Nachtegalen


Gisteren gaven de Oosterhoutse Nachtegalen, waar mijn beide dochters bij zingen, het jaarlijkse Goodwillconcert en het was prachtig. Als bestuurslid was ik gisteren erg druk met de organisatie eromheen, maar ook erg tevreden met het bezoekersaantal van meer dan 200 mensen.

Yesterday was the anual Goodwillconcert from "de Oosterhoutse Nachtegalen", both of my daughters are member of this choir. It was a very beautifull concert. As a board member I was very busy with the organisation but I'm also very satisfied with more than 200 guests.

Vandaag ben ik lekker vrij en na de verplichte huishoudelijke zaken heb ik onder het genot van een kop koffie mijn bijdrage voor de Cat Afgan Round Robin af kunnen maken.

Today is my day off and after running the household I finished, over a nice cup of coffee, my contribution to the Cat Afgan Round Robin.