Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 10 februari 2009

Katten ABC

Dit is mijn bijdrage voor een Round Robin met als thema "katten ABC"
This is my contribution to a Round Robin with the theme "cats alphabet




Dit borduurtje is inmiddels ook in de maak en het heet "the lion and the lamb". Waarom de amerikanen dat zo genoemd hebben in de maand maart is mij nog niet helemaal duidelijk. Het heeft misschien iets met een traditie te maken......mocht je het weten dan hoor ik het graag!!

I'm working on this pattern yet and it is called "the lion and the lamb". I don't know yet why they call it that way in the month march. Maybe it has something to do with a tradition....do you know the answer, please let me know!!