Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 8 februari 2009

UFO

Al surfend vond ik van de week een weblog waarop een Round Robin stond waaraan ik ook had meegewerkt. Zelf heb ik uiteraard van deze ronde ook een Round Robin en vanmorgen heb ik 'm eens tevoorschijn gehaald want hoe zag ie er ook weer uit? Zo dus:


This week I found a weblog with a picture of a Round Robin I also worked on. Of course I have a Round Robin myself from this round and this morning I looked for it and this is it:



Ik ben heel slecht in dingen afmaken, ik begin veel liever aan iets nieuws.....maar nu ik deze weer tevoorschijn heb gehaald vind ik ik het toch wel weer heel leuk, ik laat 'm nog maar even hangen, wie weet heb ik ergens nog wat tijd over ;-) Hier en daar heb ik inmiddels al wat blokjes verplaatst, ik wil dat niet te veel doen omdat iedereen die er aan gewerkt heeft z'n eigen plekjes heeft gekozen en ik vind het leuk om dat zo te laten.


I'm very bad at finishing things, I rather start something new....but now I see this RR again I like to finish it, so I'll leave it on my wall for a while, you never know when you have some time left ;-) I already moved some blocks but I don''t want to do that a lot because everyone who joined choose his best spot and I like to keep it that way.


De rest van de ochtend heb ik besteed aan het afmaken van een CWDQ blok, maar dat kan ik nog niet laten zien, daarvoor wil ik je volgend weekend graag uitnodigen.
Vanmiddag ben ik met mijn jongste dochter naar de film geweest, helemaal geweldig:


The rest of the morning I spent on finishing my CWDQ block but I can't show you yet, please visit me again next weekend.
This afternoon I went to the movie with my youngest daughter, we loved it